Ana içeriğe atla

NETFLİX DİZİ ÖNERİLERİ


MERHABALAR
Bugün size bu dönemlerde canı sıkılanlar için netflix dizileri önereceğim. öncelikle sevdiğim dizilerden başlayacağım sonrası karışıkta gidebilir . kendime  göre yaptığım puanlamaları aşağıda bulabileceksiniz vee başlayalım


1)ORPHAN BLACK  10/9




çok güzel bir dizi klonlama ile alakalı bir dizi sarmaya başlıyor. 5 sezon sürüyor ve ben 5 sezonu 3 günde bitirdim evdeyim zaten yapacak pek bir şey yoktu ve hemen bitirmek isteyenlerdenim. bizim başrol ablamız inanılmız bir oyunculuk sergiliyor tek kişi oynamasına rağmen bütün karakteri farklı kişi oynuyormuş hissi veriyor kadın karakterlere ayrı ayrı ruh katmış resmen pişman olmayacağınız bir dizi 

IMDb Puanı: 8,3   Türü: Aksiyon, Drama, Bilim-Kurgu

konusu: Yetim olan Sarah Manning koruyucu bir aile tarafından yetiştirilmiştir.Yaşadığı şehirden kaçıp başka bir şehre gitmek isterken kendisine tıpatıp benzeyen Beth Childs’ın intiharına tanık olur. Bundan sonrasını tahmin etmek çok da zor olmasa gerek. Sarah ölen ikiz kardeşi Beth’in çantasını karıştırır ve mesleğini ve hayatını alır.Beth polis dedektifidir ve Sarah onun yerine geçmiştir.

TIKLAYIN⇲
ANKET

2)SENSE8 10/9


 Bunu da çok beğenerek  izlediğim bir dizi 2 sezon sürüyor ama 3 sezonluk bir dizi olmalıydı sonu biraz acele ile yapılmış bir hissiyatı vardı ama oda başka meseleler yüzünden olmuş. diziye gelirsek bence konu bakımından hemde karakterler bakımından inanılmazdı. tabi +18 sahneler var her Amerika yapımında olduğu gibi . benim gördüğüm bazı sorunlar var diziyi izleyenlerin bazıları aşırı dercede  lgbtnin vurgulanmasına   sinirlenmiş ve bunun yüzünden dizinin kötü olduğunu söylemişler ben de tam tersine renk getirdiğini düşünüyorum  çok da güzel bir dizi haline getirmiş . lgbtlilerde insan sonuçta onlar ayrı bir varlık değil . neyse konumuzdan çok ayrıldık demem o ki böyle şeyler duyuyorsanız aldırış etmeyin ve izleyin derim 


KONUSU: dünyanın 8 farklı yerinde yaşayan 8 ayrı kişinin gizemli bir bağlantısının olduğu bir konuyu ele alacak


3)TEPEDEKİ EV 10/8.5


Bu diziyi çok beklentim olmadan açıp izlemiştim 1 sezonluktur ama beni yanıltan dizilerden biridir. Sonunda bir kısmını tahmin edemediğim ve şaşırdığım kısımlar oldu. en çok sevdğim şey ise dizin renk geçişleri oldu izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız   

tür: dram, korku
KONUSU:Tepedeki Ev, daha sonra ülke çapında perili köşk olarak ünlenecek bir evde büyüyen 5 kardeşin hikayesini anlatıyor. Bir arada büyüyüp yolları ayrılan 5 kardeş, yaşanan bir trajedinin ardından yeninden bir araya gelir. Yıllar önce kaldıkları Tepedeki Ev’de buluşan kardeşler, bu yerle ve geçmişten gelen hayaletlerle yüzleşmek zorunda kalır. 



4) THE 100  10/8.5



İşleyiş bakımından güzel bir dizi bunda hep şey oldum tam bitti hani daha ne olabilir derken başka başka şeyler olmaya başlıyor bağlantı kopukluğu olmuyor hepsinin bir nedeni var (kitaptan uyarlama bir dizi )bazı yerlerde inanılmaz güzel mesajlar var tabi anlayana. Dizi 7 sezon sürüyor uzun süre izlemek isteyene mükemmel bir dizi 

TÜR: Aksiyon, Dram, Ütopyacı ve distopyacı kurgu, Kıyamet Sonrası Bilim Kurgusu, Bilim Kurgu

KONUSUThe 100, bir kıyamet sonrası draması. Bir nükleer savaş dünyayı yok ettikten 97 yıl sonra, insanlıktan kalan tek örnekleri barındıran bir uzay gemisi, 100 genci dünyayı tekrar insanlarla doldurmak için geri gönderir.



5)THE OA 10/8


Dizide bazı yerleri anlamayarak izledim sonrasında anladım.  dikkatinizi vererek izlemeniz  gereken bir dizi ipin ucunu kaçırmayın derim  sonra neden böyle oldu diyorsunuz onun dişında güzel ben bazı yerlerinde sıkıldım ama bu sizin için geçerli olmayabilir arkadaşlarım bir oturuşta bitirdi. o yüzden kendiniz bakınız dizi 2 sezon sürüyor . 3 sezonu iptal edildi dendi ama belki  gelir 

TÜR: Gizem, Dram, Bilim Kurgu, Okült Kurgu, Fantezi

KONUSU:

6)THE SINNER 10/7.5

2 kısımdan oluşuyor biri bu ablamızın konusu anlatıyor diğeri de çocuğun hikayesini ortak olan dedektif amcanız . ben kadının hikayeni daha çok sevdim  olay örgüsünü güzel işlemişler   sadece onu izleyin derim ama boş zamanınız varsa ikisini de izleyin  ortak bir değerlendirme olarak kendi puanımı yazacağım


7)SABRİNA 10/8.5



Cadılı şeyleri çok severim ve sabrinanın karanlık tarafı çekileceğini duyunca çok sevinmiştim. yotube da sabrina ile ilgili çok güzel açıklamalar var  göndermeleri anlamak istiyorsanız bakabilirsiniz. bazı yerleri sevmediğim oldu ama ona rağmen güzel bir dizi şuana kadar 3 sezonu var 4 sezon onay almış durumda yayın tarihi daha açıklanmadı.

türKorku Kurgu, Okült Kurgu

KONUSU: Anne ve babasını küçükken bir kaza sonucu kaybeden Sabrina’yı, bu acı olaydan sonra halaları yetiştirir. Babası cadı, annesi ise insandır. Babası çok ünlü ve başarılı bir büyücü olarak bilinir. Dolayısıyla Sabrina’dan da büyük beklentiler vardır fakat Sabrina başkalarının koyduğu kuralların değil kendi doğrularının peşinden gitmeyi tercih eder. Bir efendiye bağlı olmayı reddedip özgür bir cadı olmak ister. 


8)LUCIFER 10/8.7


 Tek sevdiğim şeytan olabilir kendileri. çok güzel bir oyunculukla  sergiliyor dizide 3 sezondan sonra biraz sıktı beni izleyen ne demek isteğimi anladılar bile çoğu kişide öyle olmuş ona rağmen izledim şuana kadar 4 sezon yayınlandı 5 sezonda onay aldı onu bekliyorum tam bitmeden  bir şey demek istemiyorum. çoğu kişi de izlemiştir diye düşünüyorum. 

TÜRUrban ,Fantezi

KONUSU: Cehennemin Efendisi olmaktan bıkan Lucifer (Şeytan), Los Angeles'ın ihtişamlı ve ışıltılı deliliği uğruna hakimiyetini sürdüğü cehennemi terk edip, bu şehirde Lux adında bir mekan açıp artık fani bir yaşam sürmek ister. Fakat kardeşi(melek) ve babası(tanrı) onu rahat bırakmaz.


9)RUSSIAN DOLL 10/7.8


 Kvırcık saçları ile bana cesur ( animasyon karakteri) andıran bir oyuncumuzdur kendisi diziside güzel ama sonlarda sıkıldım ne zaman olay çözülecek moda girdim ama hemen sonra dizi bitti tam yerinde bir zamanlama ile bitirdim genellikle bölüm sayılarına bakmam(8 bölüm) sezon benim iççin önemli olan bu da 1 sezon sürüyor zaten hemen cacık izlenebilecek bir dizi çerez niyetine gider

TÜRKomedi-drama, Gizem

KONUSU:New York City'de sıradan bir partiye katıldığını zanneden ancak saatler ilerledikçe, esrarengiz bir şekilde, buradan ayrılamayacağını fark eden bir genç kadının maceralarını işliyor. ... Partinin ilerleyen saatlerinde kaza geçirip ölen Nadia, bir süre sonra hiçbir şey olmamış gibi uyanır.


9 TANE  DİZİ YETER  BUNLARI BİTİREN VARSA PART 2 YE GEÇEBİLİR ➤















Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OKUL KONULU KORE DİZİLERİ ÖNERİ

  SİZLERE EN SEVDİĞİM OKUL KONULU DİZİLERİ YAZACAĞIM MUTLAKA İZLENMESİ GEREKENLER VAR ONLARI ÖNCELİKLE İZLEYİN DERİM. PART 1 PART2 ŞEKLİNDE İLERLEYECEK  BİR DE BENİM PUANLAMAM OLUCAK ŞAHSİ FİKRİMDİR. O ZAMAN İLK DİZİMİZLE BAŞLAYALIM  1)Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo daum:  9.0 Bölüm Sayısı :  16 Yapım Yılı :  2016 - 2017 KONUSU: Dizi, 20 yaşındaki bayan bir haltercinin ( Lee Sung-Kyung ) ilk defa aşık olmasını anlatmaktadır.   2)EXTRACURRİCULAR Yayıncı:  Netflix imdb:  7.9 Bölüm Sayısı:  10 Yapım Yılı:  2019 – 2020 KONUSU: Dizi, para kazanmak için suç işlemeye başlayan ve bunun sonucunda kendilerini tehlikeli duruma sokan bir grup lise öğrencisinin etrafında dönmektedir. 3)Class of Lies Yayıncı:  OCN imdb:  8.4 Bölüm Sayısı:  16 Yapım Yılı:  2019 KONUSU: Dizi, bir suç işledikten sonra hiçbir tepki ile karşılaşmayan gençler ile bu işlenen suçların genç mağdurları etrafında dönmektedir. Suçlular tepki görmediği için mağdurlar korunamamaktadır. Bir gün, sözleşmeli bir öğretmen ( Yoon Kyu

GÜÇLÜ KADIN OLAN DİZİLER

  YENİ BİR BÖLÜMLE HERKESE  MERHABA BU BÖLÜMDE KADIN BAŞROLLERİN GÜÇLÜ  OLDUĞU DİZİLERİ YAZACAĞIM  BAZI KORE DİZİLERİ  APTAL KIZ VE YAKIŞIKLI BAŞROL ERKEK OLAN DİZİLER  ARTIK   ÇOK KLİŞE VE BAYDI ARTIK GÜÇLÜ KADINLAR GÖRMEK DAHA GÜZEL.   BAZI DİZİLERİ İZLEMEDİM AMA SEVEN ÇOK DUYDUM O YÜZDEN YAZIYORUM  SİZ İZLEDİYSENİZ GÖRÜŞLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ  İLK DİZİMİZE GEÇELİM 1)SKY CASTE( 2018 – 2019)   ŞUANA KADAR BENİM FAVORİ DİZİMDİR.  DAHA BUNUN ÜSTÜNE OLANI YOK. İLK BAŞTA İZLEMEYİ ERTELEDİĞİM BİR DİZİYDİ AMA İZLEMEYE BAŞLAYINCA NEDEN DAHA ÖNCE BAŞLAMADIM Kİ DEDİM UMARIM SİZDE HEMEN BAŞLARSINIZ. OYUNCUKLARI ,SENARYO , ÇEKİM HEPSİ MUHTEŞEM  KONUSUNA GELİRSEK  ' SKY Castle' ('Gökyüzü Kalesi') adındaki lüks bir apartmanda yaşayan dört kadın etrafında dönmektedir. Onlar, eşlerinin daha başarılı olmasını sağlamaya çalışırken, kızlarını ve oğullarını birer prenses ve prens gibi yetiştirir. imdb:  8.8 Bölüm Sayısı:  20 2)SEARCH:WWW( 2018 – 2019) DİZİNİN KONUSU VE İŞLEYİŞİ OLDUKÇA

RUNNİNG MAN BÖLÜM ÖNERİ ( GRUP) PART2

MERHABALARR Yeni bölüm geldi bu gün running man de gruplaşarak oynadıkları bölümlere bakacağız. beni en çok güldüren bölümleri koyacağım bu sefer 6 bölüm birden yazacağım en zoru bu olacak herhalde yazmak çok zaman alıyor o yüzden  biraz yeni olan bölüm ile başlamak istiyorum  son zamanlarda en iyi running man bölümü olabilir o zaman başlayalım 1) BÖLÜM 458-459 KONUK: *Apink   *Soran   *Gummy   *Code Kunst   *Nucksal TEMA : FAN BULUŞMASI İÇİN KENDİNE EŞLİK EDECEK İNSANI BUL KONUK SEÇMESİ BİLE ÇOK GÜZELDİ   2)BÖLÜM 424  KONUK:  Son  Na Eun (A-Pink), Seo Young Hee, Ahn Hyo Seop) KİMLİĞİNİ AÇIK EDEN İLK KONUK OLABİLİR KENDİSİ  EVDE KİM KALACAK ÜYELERİMİZİN CADILAR BAYRAMI KOSTÜMÜ  DANS ETMEYE ÇALIŞAN Suk-jin  3)323  KONUKLAR: Jang Do-yeon, Kim Jun-hyun, Min-ho (SHINee), Seo Ji-hye,Yang Se-chan AĞZI YÜZÜ MAHVOLDU JI  HYO NUN TABİKİDE BUNUN İNTİKAMINI ALIYOR BO BÖLÜM BOL BOL JI HYO VE kwang soo  İKİLİNİN NE KADAR KOMİK