Ana içeriğe atla

NETFELİX DİZİ ÖNERİ PART2

MERHABALARR

YENİ BÖLÜMDE EN GÜZEL DİZİLERİ YAZDIM BU GÜNLERDE EN GÜZELİ UMARIM BU ZAMANLAR ÇABUK GEÇER ŞİMDİDEN 2 AY OLMAK ÜZERE NEYSE BİZ DİZİ YAZMAYA DEVAM EDELİM İLK OLARAK;


1)RİVERDALE


Gençlik dizisi olarak çok güzel bir dizi 3 sezona kadar çok güzel ama 4. sezon beni hayal kırıklığına uğrattı beklentimi çok yüksek tuttuğumdan olabilir ona rağmen çok güzel bir dizi toplam bölüm sayısı 68  şuana kadar 4 sezon sürüyor. 5.sezon için herhangi bir açıklama yok. en sevidğim karakter  cheryl blossom bilmeyenler için ortadaki kızıl saçlı kadın çok güzel biri oyunculuğunu da beğeniyorum umarım daha farklı yapımlarda görürüz sizde sevdiğiniz kişiyi aşıdan ankete katılarak seçebilirsiniz ⤵️

ANKET

KONUSU:Riverdale kasabasına dışarıdan bakıldığında her şey yerli yerinde gözükmektedir. İnsanlarda hoş bir kasaba izlenimi bırakmaktadır, ancak kasabanın içinde gizemli ve tuhaf olaylar meydana gelmektedir. Lise öğrencisi Jason Blossom kasabadaki nehirde boğulur ve cesedi bulunamaz. Kasabada yaşanan bu gizemli olay kasaba halkını üzmüştür. Yeni okul yılı başlamak üzereyken Veronica Lodge, New York’tan Riverdale’e gelir. New York’ta annesinin ve eski kocasının karıştığı bir skandal yüzünden psikolojisi alt üst olmuştur. Veronica burada Archie Andrews ve Betty Cooper ile arkadaşlık kurar. Archie Andrews oldukça popüler bir futbol oyuncusudur. Müzikle ilgilenmektedir. Betty Cooper ise mütevazi tavırlarıyla dikkat çeken yardımsever biridir. Jughead Jones bu üçlünün son üyesidir.


2) THE GOOD PLACE 10/7.5




Komik bir dizi izlerken eğlendim . çok kafa yormanıza gerek yok izle geç yani gülmek istiyorsanız idealdir. birde din konusunda hassas olanlar izlemesin sonra bu saçma diyip kapatırlar o yüzden çok ciddiye almayın. 

3) %3 

 ilk 2 sezonu çok sevdim. 3 sezon orta dercede benim için 4 sezon ise çıkmak üzere fragmanında biraz karışık gibi duruyor ama yinede izlenir. açlık oyunları havası var ben o yüzden başladım bu tarz seviyorsanız sizde hemen başlayın .

4)BREAKİND BAD 10/8.5


Toplamda 5 sezon sürüyor sürükleyici bir dizi başroldaki adam aşırı zeki bazı yerlerde  adma hayran kaldım konusuna gelirsek Bir lisede çalışan Walter White, kendi halinde başarılı bir kimya öğretmenidir. Öğretmenlikten arta kalan zamanlarda ise bir oto yıkamacıda araba yıkamakta, ailesinin getirdiği maddi zorlukların üstesinden gelmeye çalışmaktadı
r daha sonra kanser olduğunu öğrenir ve olaylar ondan sonra başlar izleyin derimm



5)UNORTHODOX 10/8

 4 bölümlük bir dizi toplamda 3 saat sürüyor. konusu ise yahudi bir tarikatın yaşam şeklini konu alıyor bu bir kitaptan uyarlama hikaye gerçek diye biliyorum bazı kısımları çıkarılmış ona rağmen kendini izlettiriyor konuya geri dönecek olursak kız küçük yaşta evleniyor ve sorgulama başlamış oluyor zamanla kendi savaşını veriyor 


6)THE A LIST



ilk sezonu 13 bölümden oluşuyor. Bölüm süreleri ise 26 dakika civarında. ikinci sezonu yapılacak dendi ama allah bilir ne zaman konusuna gelecek olursak 

bir grup liseli genç, yaz kampı için Peregrine isimli ıssız bir adaya gelirler. Orman ve denizin iç içe geçtiği bir ortamda gençler arasındaki rekabet tavan yapar, yaz aşkı arayan hormonlar tutuşmaya başlar ve gizem dolu olaylar serisi süregelir.


7)THE UMBRELLA ACEDEMY


iki sezonluk bir dizi yeni sezonu yayınlandı. ben çok beklenti olmadan izledim ama ona rağmen çok güzeldi beklentilerimin  üstünde bir dizi. her zaman beklentiler az tutup hayal kırıkları da azalıyor. konusuna gelirsek süper kahramanların olduğu bir akademide bünyesinde yer alan, birbirleriyle pek anlaşamayan bir ailenin hikayesi anlatılıyor. Akademidekiler kendilerini büyüten babalarının gizemli ölümünü çözmek için bir araya geliyorlar.

8)lock key10/6.5




şuanlık bir sezonluk ama  ikinci sezonunu onayladı. çok boş zamanınız varsa izleyin üstekinler bittiğinde bunu en son izleyin 













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OKUL KONULU KORE DİZİLERİ ÖNERİ

  SİZLERE EN SEVDİĞİM OKUL KONULU DİZİLERİ YAZACAĞIM MUTLAKA İZLENMESİ GEREKENLER VAR ONLARI ÖNCELİKLE İZLEYİN DERİM. PART 1 PART2 ŞEKLİNDE İLERLEYECEK  BİR DE BENİM PUANLAMAM OLUCAK ŞAHSİ FİKRİMDİR. O ZAMAN İLK DİZİMİZLE BAŞLAYALIM  1)Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo daum:  9.0 Bölüm Sayısı :  16 Yapım Yılı :  2016 - 2017 KONUSU: Dizi, 20 yaşındaki bayan bir haltercinin ( Lee Sung-Kyung ) ilk defa aşık olmasını anlatmaktadır.   2)EXTRACURRİCULAR Yayıncı:  Netflix imdb:  7.9 Bölüm Sayısı:  10 Yapım Yılı:  2019 – 2020 KONUSU: Dizi, para kazanmak için suç işlemeye başlayan ve bunun sonucunda kendilerini tehlikeli duruma sokan bir grup lise öğrencisinin etrafında dönmektedir. 3)Class of Lies Yayıncı:  OCN imdb:  8.4 Bölüm Sayısı:  16 Yapım Yılı:  2019 KONUSU: Dizi, bir suç işledikten sonra hiçbir tepki ile karşılaşmayan gençler ile bu işlenen suçların genç mağdurları etrafında dönmektedir. Suçlular tepki görmediği için mağdurlar korunamamaktadır. Bir gün, sözleşmeli bir öğretmen ( Yoon Kyu

GÜÇLÜ KADIN OLAN DİZİLER

  YENİ BİR BÖLÜMLE HERKESE  MERHABA BU BÖLÜMDE KADIN BAŞROLLERİN GÜÇLÜ  OLDUĞU DİZİLERİ YAZACAĞIM  BAZI KORE DİZİLERİ  APTAL KIZ VE YAKIŞIKLI BAŞROL ERKEK OLAN DİZİLER  ARTIK   ÇOK KLİŞE VE BAYDI ARTIK GÜÇLÜ KADINLAR GÖRMEK DAHA GÜZEL.   BAZI DİZİLERİ İZLEMEDİM AMA SEVEN ÇOK DUYDUM O YÜZDEN YAZIYORUM  SİZ İZLEDİYSENİZ GÖRÜŞLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ  İLK DİZİMİZE GEÇELİM 1)SKY CASTE( 2018 – 2019)   ŞUANA KADAR BENİM FAVORİ DİZİMDİR.  DAHA BUNUN ÜSTÜNE OLANI YOK. İLK BAŞTA İZLEMEYİ ERTELEDİĞİM BİR DİZİYDİ AMA İZLEMEYE BAŞLAYINCA NEDEN DAHA ÖNCE BAŞLAMADIM Kİ DEDİM UMARIM SİZDE HEMEN BAŞLARSINIZ. OYUNCUKLARI ,SENARYO , ÇEKİM HEPSİ MUHTEŞEM  KONUSUNA GELİRSEK  ' SKY Castle' ('Gökyüzü Kalesi') adındaki lüks bir apartmanda yaşayan dört kadın etrafında dönmektedir. Onlar, eşlerinin daha başarılı olmasını sağlamaya çalışırken, kızlarını ve oğullarını birer prenses ve prens gibi yetiştirir. imdb:  8.8 Bölüm Sayısı:  20 2)SEARCH:WWW( 2018 – 2019) DİZİNİN KONUSU VE İŞLEYİŞİ OLDUKÇA

RUNNİNG MAN BÖLÜM ÖNERİ ( GRUP) PART2

MERHABALARR Yeni bölüm geldi bu gün running man de gruplaşarak oynadıkları bölümlere bakacağız. beni en çok güldüren bölümleri koyacağım bu sefer 6 bölüm birden yazacağım en zoru bu olacak herhalde yazmak çok zaman alıyor o yüzden  biraz yeni olan bölüm ile başlamak istiyorum  son zamanlarda en iyi running man bölümü olabilir o zaman başlayalım 1) BÖLÜM 458-459 KONUK: *Apink   *Soran   *Gummy   *Code Kunst   *Nucksal TEMA : FAN BULUŞMASI İÇİN KENDİNE EŞLİK EDECEK İNSANI BUL KONUK SEÇMESİ BİLE ÇOK GÜZELDİ   2)BÖLÜM 424  KONUK:  Son  Na Eun (A-Pink), Seo Young Hee, Ahn Hyo Seop) KİMLİĞİNİ AÇIK EDEN İLK KONUK OLABİLİR KENDİSİ  EVDE KİM KALACAK ÜYELERİMİZİN CADILAR BAYRAMI KOSTÜMÜ  DANS ETMEYE ÇALIŞAN Suk-jin  3)323  KONUKLAR: Jang Do-yeon, Kim Jun-hyun, Min-ho (SHINee), Seo Ji-hye,Yang Se-chan AĞZI YÜZÜ MAHVOLDU JI  HYO NUN TABİKİDE BUNUN İNTİKAMINI ALIYOR BO BÖLÜM BOL BOL JI HYO VE kwang soo  İKİLİNİN NE KADAR KOMİK