Ana içeriğe atla

RUNNİNG MAN BÖLÜM ÖNERİ ( GRUP) PART2

MERHABALARR

Yeni bölüm geldi bu gün running man de gruplaşarak oynadıkları bölümlere bakacağız. beni en çok güldüren bölümleri koyacağım bu sefer 6 bölüm birden yazacağım en zoru bu olacak herhalde yazmak çok zaman alıyor o yüzden  biraz yeni olan bölüm ile başlamak istiyorum  son zamanlarda en iyi running man bölümü olabilir o zaman başlayalım

1) BÖLÜM 458-459
KONUK:*Apink *Soran *Gummy *Code Kunst *Nucksal
TEMA: FAN BULUŞMASI İÇİN KENDİNE EŞLİK EDECEK İNSANI BUL

KONUK SEÇMESİ BİLE ÇOK GÜZELDİ 

 2)BÖLÜM 424 

KONUK: Son Na Eun (A-Pink), Seo Young Hee, Ahn Hyo Seop)
KİMLİĞİNİ AÇIK EDEN İLK KONUK OLABİLİR KENDİSİ 

EVDE KİM KALACAK

ÜYELERİMİZİN CADILAR BAYRAMI KOSTÜMÜ 

DANS ETMEYE ÇALIŞAN Suk-jin 

3)323 


KONUKLAR: Jang Do-yeon, Kim Jun-hyun, Min-ho (SHINee), Seo Ji-hye,Yang Se-chan


AĞZI YÜZÜ MAHVOLDU JI  HYO NUN TABİKİDE BUNUN İNTİKAMINI ALIYOR
BO BÖLÜM BOL BOL JI HYO VE kwang soo  İKİLİNİN NE KADAR KOMİK VE TATLI OLABİLİCEĞİNİ GÖRECEĞİZ ONLARDA BİRİ DE BU 

NASİBİNİ KONUKLARDA ALDI. BU OYUN EN SEVDİĞİM OYUNDU O YÜZDEN BOLCA GÖSTERMEK İSTEDİM. DİĞER OYUNLARDA ÇOK GÜZEL ONU İZLEYİNCE GÖRÜN  


4)471 


KONUK: Hwang Chi Yeul * Mina * Park Yoo Na * Tiffany
TEMA: Sonbahar Tuzağı

bu bölümü özellikle bekledim sevdiğim bir oyuncu var  park yoo na kendisi sky castle da gördüm çok beğendim oradaki her oyuncu ayrı bir güzeldi tabi. bölümü de çok beğendim izlemeniz gereken bir bölüm maalesef kısa kısa fotoğraflar yok bir tane bulabildim başka bulabilirsem eklerim 


bölüm çok belli değil eğlenceli kısımlar gözükmüyor onun yerine direk izleyin :)

5)450  


KONUK: Lee dong hwı 
TEMA:Kayıp isimleri bul.
bu bölüm eski bölümleri andırıyor eski  zamanları özleyenler için mükemmel bir bölüm çok komikti  gruplar halinde  yarıştıkları zaman en sevdiğim bölğmler oluyor bir de konuk sayısı az üyeleri görme fırsatı daha fazla oluyor. 




en sevdiğim sahnelerden biriydi 

güzel dudaklı kook 


6)360-361


KONUK:heon Sung-moon( JI HYO KARDEŞİ), Jeon Wook-min (Jeon So-min’s brother), Jo Se-ho, Kim Jong-myung (Kim Jong-kook’s brother), Kim Soo-young, Park Geun-shik, Son Na-eun (Apink), Tae Hang-ho

Aileler davet edilmişti kardeşi olmayanlarda yakın buldukları kişileri. aşırı güzel bir bölümdü  so min erkek kardeşini çok beğendim çok tatlıydı song jı hyo nun kardeşını önceden biliyordum zaten ona değicek söz yok. 


küçük doknuşlarla başladı oyunlar 

ve sonuç 

bu da song jı hyo vE LKS muhteşem uyumu en sevdiğim ikili olabilir. jı hyo oyunlarda şefkatini göstermekten asla vazgeçmiyor 


BU BÖLÜMLÜK BU KADAR GRUP HALİNDE OYNADIKLARI HARİKA BÖLÜMLERİ İZLEMEYİ UNUTMAYIN YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 🖐️🖐️






























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OKUL KONULU KORE DİZİLERİ ÖNERİ

  SİZLERE EN SEVDİĞİM OKUL KONULU DİZİLERİ YAZACAĞIM MUTLAKA İZLENMESİ GEREKENLER VAR ONLARI ÖNCELİKLE İZLEYİN DERİM. PART 1 PART2 ŞEKLİNDE İLERLEYECEK  BİR DE BENİM PUANLAMAM OLUCAK ŞAHSİ FİKRİMDİR. O ZAMAN İLK DİZİMİZLE BAŞLAYALIM  1)Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo daum:  9.0 Bölüm Sayısı :  16 Yapım Yılı :  2016 - 2017 KONUSU: Dizi, 20 yaşındaki bayan bir haltercinin ( Lee Sung-Kyung ) ilk defa aşık olmasını anlatmaktadır.   2)EXTRACURRİCULAR Yayıncı:  Netflix imdb:  7.9 Bölüm Sayısı:  10 Yapım Yılı:  2019 – 2020 KONUSU: Dizi, para kazanmak için suç işlemeye başlayan ve bunun sonucunda kendilerini tehlikeli duruma sokan bir grup lise öğrencisinin etrafında dönmektedir. 3)Class of Lies Yayıncı:  OCN imdb:  8.4 Bölüm Sayısı:  16 Yapım Yılı:  2019 KONUSU: Dizi, bir suç işledikten sonra hiçbir tepki ile karşılaşmayan gençler ile bu işlenen suçların genç mağdurları etrafında dönmektedir. Suçlular tepki görmediği için mağdurlar korunamamaktadır. Bir gün, sözleşmeli bir öğretmen ( Yoon Kyu

GÜÇLÜ KADIN OLAN DİZİLER

  YENİ BİR BÖLÜMLE HERKESE  MERHABA BU BÖLÜMDE KADIN BAŞROLLERİN GÜÇLÜ  OLDUĞU DİZİLERİ YAZACAĞIM  BAZI KORE DİZİLERİ  APTAL KIZ VE YAKIŞIKLI BAŞROL ERKEK OLAN DİZİLER  ARTIK   ÇOK KLİŞE VE BAYDI ARTIK GÜÇLÜ KADINLAR GÖRMEK DAHA GÜZEL.   BAZI DİZİLERİ İZLEMEDİM AMA SEVEN ÇOK DUYDUM O YÜZDEN YAZIYORUM  SİZ İZLEDİYSENİZ GÖRÜŞLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ  İLK DİZİMİZE GEÇELİM 1)SKY CASTE( 2018 – 2019)   ŞUANA KADAR BENİM FAVORİ DİZİMDİR.  DAHA BUNUN ÜSTÜNE OLANI YOK. İLK BAŞTA İZLEMEYİ ERTELEDİĞİM BİR DİZİYDİ AMA İZLEMEYE BAŞLAYINCA NEDEN DAHA ÖNCE BAŞLAMADIM Kİ DEDİM UMARIM SİZDE HEMEN BAŞLARSINIZ. OYUNCUKLARI ,SENARYO , ÇEKİM HEPSİ MUHTEŞEM  KONUSUNA GELİRSEK  ' SKY Castle' ('Gökyüzü Kalesi') adındaki lüks bir apartmanda yaşayan dört kadın etrafında dönmektedir. Onlar, eşlerinin daha başarılı olmasını sağlamaya çalışırken, kızlarını ve oğullarını birer prenses ve prens gibi yetiştirir. imdb:  8.8 Bölüm Sayısı:  20 2)SEARCH:WWW( 2018 – 2019) DİZİNİN KONUSU VE İŞLEYİŞİ OLDUKÇA